Sunday, March 22, 2009

Hari yang malang....

Huhu..da lama tak update blog ni..da berulat-ulat kalo di ibaratkan makanan.Nak kata sibuk sangat tak la jugak,cuma tak ader idea nak di utarakan.Tapi hari ni,ada!..hari ni memang betul2 malang..tak tau kenapa???Pagi2 bangun awal,bersemangat giler nak pergi keje,nak gak jumpa membe kat office.Almaklum la,da 2 hari bercuti nak gak share2 cerita kan.Tapi yang pasti,sebelum pergi keje asyik,ligat menyembang dengan kakak ipar.Happy la konon,tup2..kakak aku pulak buat hal.Jatuh dalam bilik air lak da....cemas.....gedebak gedubuk jantung aku.Apa aku nak buat,pe nak buat!Berdarah.....fobia!!!!Takut...pulak da,aku yang over!Kelam kabut nyer pasal aku bawa jer kakak aku pergi klinik,ala dekat jer depan umah jer...sampai2 kat klinik lupa pulak bawa wallet..hambik ko..aduh camne nih..nak pikir pergi keje@kakak aku..Nyawa bro...Abaikan,relaks..Ape2 pun aku anta kakak aku pergi klinik,pastu balik jap ambik wallet, pastu settle semua..Cemas punyer pasal,semua benda tak boleh nak buat@tak boleh nak fikir..Finally...settle..legaaaa bro..Tak ada makna nyer,datang office lambat!!8.20am baru sampai..lambat lae!Have a good reason for that??????

3 comments:

  1. sian bro.. dlm keadaan begini kita kena tarik nafas dlm2.. pas tu bertenang. baru kita leh berfikir dgn wajar.. :)
    cam ner kakak ok ke dia??

    ReplyDelete
  2. tHeoNeANDoNLy;
    Thanks bro..kakak ok da..

    ReplyDelete
  3. biasalah kekadang dalam kelam kabut benda yang mudah pun susah nak dipikirkan... paling tidak, anda dah berjasa! lambat sesekali tak per!!!

    ReplyDelete